loading...

برنامه نویسی php

بازدید : 143
سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 زمان : 8:38

در بعضی از مدارس ، مربیان Scratch را فقط برای یک یا دو دوره کلاس معرفی می کنند. با این وجود ما دریافته ایم که یادگیری عمیق تر زمانی اتفاق می افتد که جوانان چندین فرصت برای استفاده از خراش در سنین و مقاطع مختلف داشته باشند.

دانش آموزان به سادگی با یادگیری ABC و دستور زبان اصلی خود نویسنده نمی شوند - برای توسعه توانایی نوشتن آنها به زمان و مکان نیاز دارند تا اشکال مختلف نوشتن (شعر ، روایت ، داستان) را تجربه کنند.

در مورد خراش هم همینطور است. برای اینکه یاد بگیرند چگونه ایده های خود را با کد بیان کنند ، دانش آموزان باید بیشتر از دستور زبان و واژگان برنامه نویسی اساسی بیاموزند. آنها برای آزمایش انواع مختلف پروژه ها مانند داستان های تعاملی ، بازی ها و انیمیشن ها به زمان و مکان نیاز دارند. با کاوش در روش های ترکیب تصاویر ، کلمات و اصوات خود در پروژه های آنلاین ، آنها توانایی خود را برای صدا دادن به ایده های خود گسترش می دهند.

فرصت هایی برای یادگیری عمیق تر

Scratch فرصتی را برای دانش آموزان شما ایجاد می کند تا به یک ارتباط دهنده خلاق ، متفکر محاسبات و یادگیرنده توانمند تبدیل شوند ، مهارت های اصلی که در استانداردهای ISTE برای دانشجویان برجسته شده است.

وقتی دانش آموزان در طراحی و کدگذاری پروژه هایی که ایده هایشان را بیان می کنند ، تجربه کسب می کنند ، تسلط محاسباتی پیدا می کنند. دانش آموزانی که می توانند زمان کافی را برای کاوش و خلاقیت با Scratch صرف کنند ، دیدگاه های جدیدی در مورد خود ایجاد می کنند - اعتماد به نفس در توانایی آنها برای تولید ، نه فقط مصرف کنندگان فن آوری ، ایجاد می شود.

در تیم Scratch ، سوالات زیادی از مربیان و والدین در مورد Scratch دریافت می کنیم زیرا مربوط به علوم کامپیوتر است. آیا برنامه نویسی است؟ چرا دانش آموزان باید به جای JavaScript ، Scratch را یاد بگیرند؟ آیا جوانان هنگام کار با Scratch مفاهیم علوم کامپیوتر را فرا می گیرند؟

برای من ، ارتباط بین Scratch و علوم کامپیوتر بسیار روشن و شخصی است: تجربه من با Scratch در دوران نوجوانی به من اعتماد به نفس در ایجاد توانایی با رایانه ، الهام بخش من برای کشف برنامه نویسی به زبانهای مختلف ، تصمیم من برای تحصیل در رشته CS در دانشگاه ، و به من کمک کرد حتی در سخت ترین کلاسهایم موفق شوم. اکنون ، تقریباً نه سال پس از استفاده از Scratch برای اولین بار به عنوان کلاس هشتم ، من در رشته علوم کامپیوتر فارغ التحصیل شده ام ، با بسیاری از زبان های برنامه نویسی مختلف راحت هستم و هنوز هم Scratch را دوست دارم! این روزها ، من به عنوان توسعه دهنده انجمن آنلاین در تیم Scratch هستم و تلاش می کنم تجربیات بسیار خوبی را که با Scratch داشته ام را به جوانان بیشتری ارائه دهم.

من به عنوان توسعه دهنده انجمن آنلاین خراش ، تلاش می کنم تجربیات بسیار خوبی را که با خراش داشته ام را برای جوانان بیشتری به ارمغان بیاورم. در اینجا من (راست) با هماهنگ کننده انجمن Scratch Online ، Christan Balch (چپ) و مدیر انجمن Scratch Online ، Eric Schilling (در مرکز) هستم.

در بعضی از مدارس ، مربیان Scratch را فقط برای یک یا دو دوره کلاس معرفی می کنند. با این وجود ما دریافته ایم که یادگیری عمیق تر زمانی اتفاق می افتد که جوانان چندین فرصت برای استفاده از خراش در سنین و مقاطع مختلف داشته باشند.

دانش آموزان به سادگی با یادگیری ABC و دستور زبان اصلی خود نویسنده نمی شوند - برای توسعه توانایی نوشتن آنها به زمان و مکان نیاز دارند تا اشکال مختلف نوشتن (شعر ، روایت ، داستان) را تجربه کنند.

در مورد خراش هم همینطور است. برای اینکه یاد بگیرند چگونه ایده های خود را با کد بیان کنند ، دانش آموزان باید بیشتر از دستور زبان و واژگان برنامه نویسی اساسی بیاموزند. آنها برای آزمایش انواع مختلف پروژه ها مانند داستان های تعاملی ، بازی ها و انیمیشن ها به زمان و مکان نیاز دارند. با کاوش در روش های ترکیب تصاویر ، کلمات و اصوات خود در پروژه های آنلاین ، آنها توانایی خود را برای صدا دادن به ایده های خود گسترش می دهند.

فرصت هایی برای یادگیری عمیق تر

Scratch فرصتی را برای دانش آموزان شما ایجاد می کند تا به یک ارتباط دهنده خلاق ، متفکر محاسبات و یادگیرنده توانمند تبدیل شوند ، مهارت های اصلی که در استانداردهای ISTE برای دانشجویان برجسته شده است.

وقتی دانش آموزان در طراحی و کدگذاری پروژه هایی که ایده هایشان را بیان می کنند ، تجربه کسب می کنند ، تسلط محاسباتی پیدا می کنند. دانش آموزانی که می توانند زمان کافی را برای کاوش و خلاقیت با Scratch صرف کنند ، دیدگاه های جدیدی در مورد خود ایجاد می کنند - اعتماد به نفس در توانایی آنها برای تولید ، نه فقط مصرف کنندگان فن آوری ، ایجاد می شود.

در تیم Scratch ، سوالات زیادی از مربیان و والدین در مورد Scratch دریافت می کنیم زیرا مربوط به علوم کامپیوتر است. آیا برنامه نویسی است؟ چرا دانش آموزان باید به جای JavaScript ، Scratch را یاد بگیرند؟ آیا جوانان هنگام کار با Scratch مفاهیم علوم کامپیوتر را فرا می گیرند؟

برای من ، ارتباط بین Scratch و علوم کامپیوتر بسیار روشن و شخصی است: تجربه من با Scratch در دوران نوجوانی به من اعتماد به نفس در ایجاد توانایی با رایانه ، الهام بخش من برای کشف برنامه نویسی به زبانهای مختلف ، تصمیم من برای تحصیل در رشته CS در دانشگاه ، و به من کمک کرد حتی در سخت ترین کلاسهایم موفق شوم. اکنون ، تقریباً نه سال پس از استفاده از Scratch برای اولین بار به عنوان کلاس هشتم ، من در رشته علوم کامپیوتر فارغ التحصیل شده ام ، با بسیاری از زبان های برنامه نویسی مختلف راحت هستم و هنوز هم Scratch را دوست دارم! این روزها ، من به عنوان توسعه دهنده انجمن آنلاین در تیم Scratch هستم و تلاش می کنم تجربیات بسیار خوبی را که با Scratch داشته ام را به جوانان بیشتری ارائه دهم.

من به عنوان توسعه دهنده انجمن آنلاین خراش ، تلاش می کنم تجربیات بسیار خوبی را که با خراش داشته ام را برای جوانان بیشتری به ارمغان بیاورم. در اینجا من (راست) با هماهنگ کننده انجمن Scratch Online ، Christan Balch (چپ) و مدیر انجمن Scratch Online ، Eric Schilling (در مرکز) هستم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 155
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 355
  • بازدید سال : 1583
  • بازدید کلی : 5516
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی