loading...

برنامه نویسی php

بازدید : 20
جمعه 11 خرداد 1403 زمان : 23:33

CiMPLE یک زبان بصری برای برنامه نویسی کیت رباتیک سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان برای کودکان است. در بالای C به عنوان یک DSL ساخته شده است. ThinkLabs، یک استارتاپ مبتنی بر آموزش رباتیک هند، آن را برای کیت iPitara Robotic ساخته است. این زبان شباهت زیادی به زبان C دارد. تقریباً بیش از 5000 دانش‌آموز در هند کیت iPitara را خریداری کرده و با استفاده از CiMPLE آن را برنامه‌ریزی کرده‌اند. اطلاعات بیشتر در CiMPLE Original Developers Weblog[11] و ThinkLabs وجود دارد.[12]

Physical Etoys یک افزونه منبع باز رایگان Etoys است. فلسفه سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان آن "کمک به بچه ها برای مدل سازی و برنامه ریزی دنیای واقعی به منظور یادگیری بیشتر در مورد آن" است. این می تواند بر روی ویندوز، لینوکس و Sugar اجرا شود. Physical Etoys به دستگاه‌های الکترونیکی مختلف مانند Lego NXT، بردهای آردوینو، Sphero، Kinect، جوی‌استیک Wiimote و غیره اجازه می‌دهد تا به دلیل سیستم اسکریپت بلاک خود، بین خود تعامل داشته باشند.

Hackety Hack یک محیط رایگان مبتنی بر روبی است که هد سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ف آن آسان کردن یادگیری برنامه نویسی برای مبتدیان، به ویژه نوجوانان است[نیازمند منبع].

Karel، Karel++ و Karel J. Robot زبان‌هایی هستند که برای مبتدیان هدف قرار می‌گیرند و برای کنترل یک ربات ساده در شهری متشکل از شبکه‌ای مستطیلی از خیابان‌ها استفاده می‌شوند. در حالی که Karel زبان خودش است، Karel++ نسخه ای از Karel است که در C++ پیاده سازی شده است، در حالی که Karel J. Robot نسخه ای از Karel است که در جاوا پیاده سازی شده است.

Kodu یک زبان ساده و کاملا مبتنی بر آیکون است. این پروژه از تحقیقات مایکروسافت به عنوان پروژه ای برای جلب توجه کودکان کوچکتر و به ویژه دختران برای لذت بردن از فناوری انکوبه شد. برنامه ها از صفحاتی تشکیل شده اند که به قوانین تقسیم می شوند که بیشتر به شرایط و اقدامات تقسیم می شوند. شرایط به سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان طور همزمان ارزیابی می شود. زبان Kodu به طور خاص برای توسعه بازی طراحی شده است و اولیه‌های تخصصی مشتق شده از سناریوهای بازی را ارائه می‌دهد. برنامه ها به صورت فیزیکی بیان می شوند و از مفاهیمی مانند بینایی، شنوایی و زمان برای کنترل رفتار شخصیت استفاده می کنند. ابزار Kodu به سه شکل موجود است: رایانه شخصی به صورت دانلود رایگان در فرم های بتا و آکادمیک عمومی، و به عنوان یک دانلود ارزان قیمت Xbox 360 Live.

لوگو یک زبان آموزشی برای کودکان است که در سال 1967 توسط Daniel G. Bobrow، Wally Feurzeig، Seymour Papert و Cynthia Solomon طراحی شده است. امروزه این زبان عمدتاً به دلیل استفاده از "گرافیک لاک پشت" به یاد می‌آید، که در آن دستورات برای حرکت و ترسیم، گرافیک خطی را یا روی صفحه یا با یک ربات کوچک به نام "لاک‌پشت" تولید می‌کنند. این زبان در ابتدا برای آموزش مفاهیم برنامه نویسی مرتبط با لیسپ طراحی شد و تنها بعداً برای فعال کردن چیزی که پیپرت آن را "استدلال ترکیبی بدن" نامید که در آن دانش آموزان می توانند حرکت سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان لاک پشت را درک کنند (و پیش بینی و استدلال کنند) با تصور اینکه در صورت انجام چه کاری انجام می دهند. لاک پشت

Lego Mindstorms مجموعه‌ای از مجموعه‌های لگو است که آجرهای قابل برنامه‌ریزی را با موتورهای الکتریکی، حسگرها، آجرهای لگو و قطعات Lego Technic (مانند چرخ دنده‌ها، محورها و تیرها) ترکیب می‌کند. طوفان های ذهنی از بلوک های حسگر قابل برنامه ریزی که در خط اسباب بازی های آموزشی استفاده می شوند، نشات می گیرند. اولین نسخه خرده فروشی Lego Mindstorms در سال 1998 منتشر شد و به عنوان سیستم اختراع روباتیک (RIS) به بازار عرضه شد. نسخه فعلی در سال 2006 با نام Lego Mindstorms NXT منتشر شد. طیف گسترده ای از زبان های برنامه نویسی برای Mindstorms از لوگو تا بیسیک گرفته تا مشتقات جاوا، اسمال تاک و سی استفاده می شود. سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان رویکرد Mindstorm به برنامه نویسی اکنون دارای سایت های فیزیکی اختصاصی به نام Computer Clubhouses است.

Mama یک زبان شی گرا آموزشی است که برای کمک به دانش آموزان جوان برای شروع برنامه نویسی با ارائه تمام عناصر زبان در زبان مادری دانش آموز طراحی شده است. زبان مادر به چندین زبان با پشتیبانی از جهت زبان LTR و RTL در دسترس است. یک نوع جدید از Mama در بالای محیط توسعه آلیس کارنگی ملون ساخته سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان شد که از برنامه نویسی اشیاء مرحله سه بعدی پشتیبانی می کند. این نوع جدید Mama برای کمک به دانش آموزان جوان طراحی شده است که با ساخت انیمیشن ها و بازی های سه بعدی برنامه نویسی کنند. سندی در مورد اصول برنامه ریزی آموزشی ملاحظات طراحی ماما را توضیح می دهد.[13]

RoboMind یک محیط برنامه نویسی آموزشی ساده است که سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان به مبتدیان امکان برنامه ریزی یک ربات را می دهد. تکنیک های برنامه نویسی محبوب و همچنین برخی از رباتیک و هوش مصنوعی را معرفی می کند. این ربات به زبان های عربی، چینی، هلندی، آلمانی، انگلیسی و سوئدی قابل برنامه ریزی است.

Scratch یک زبان گرافیکی مبتنی بر بلوک برای ایجاد داستان ها و بازی های متحرک است.

ضربه محکم و ناگهانی! یک زبان گرافیکی مبتنی بر بلوک منبع باز رایگان است که در جاوا اسکریپت پیاده سازی شده و در اصل از MIT's Scratch مشتق شده است. ضربه محکم و ناگهانی! توانایی سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ایجاد بلوک های جدید را اضافه می کند و دارای توابع درجه یک است که امکان استفاده از توابع ناشناس را فراهم می کند. این به طور فعال توسط UC Berkeley نگهداری می شود. منبع به طور کامل در GitHub میزبانی شده است.

Stagecast Creator یک سیستم برنامه نویسی بصری است که مبتنی بر برنامه نویسی با نمایش است. کاربران با حرکت دادن آیکون ها روی صفحه به سیستم نشان می دهند که چه کاری باید انجام دهد و قوانینی را برای اشیاء (شخصیت ها) ایجاد می کند. کاربران می توانند شبیه سازی های دو بعدی بر Programming teaching sites for children ای مدل سازی یک مفهوم، بازی های چند سطحی، داستان های تعاملی و غیره ایجاد کنند.

Stencyl یک برنامه نویس بصری و توسعه دهنده بازی است

CiMPLE یک زبان بصری برای برنامه نویسی کیت رباتیک سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان برای کودکان است. در بالای C به عنوان یک DSL ساخته شده است. ThinkLabs، یک استارتاپ مبتنی بر آموزش رباتیک هند، آن را برای کیت iPitara Robotic ساخته است. این زبان شباهت زیادی به زبان C دارد. تقریباً بیش از 5000 دانش‌آموز در هند کیت iPitara را خریداری کرده و با استفاده از CiMPLE آن را برنامه‌ریزی کرده‌اند. اطلاعات بیشتر در CiMPLE Original Developers Weblog[11] و ThinkLabs وجود دارد.[12]

Physical Etoys یک افزونه منبع باز رایگان Etoys است. فلسفه سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان آن "کمک به بچه ها برای مدل سازی و برنامه ریزی دنیای واقعی به منظور یادگیری بیشتر در مورد آن" است. این می تواند بر روی ویندوز، لینوکس و Sugar اجرا شود. Physical Etoys به دستگاه‌های الکترونیکی مختلف مانند Lego NXT، بردهای آردوینو، Sphero، Kinect، جوی‌استیک Wiimote و غیره اجازه می‌دهد تا به دلیل سیستم اسکریپت بلاک خود، بین خود تعامل داشته باشند.

Hackety Hack یک محیط رایگان مبتنی بر روبی است که هد سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ف آن آسان کردن یادگیری برنامه نویسی برای مبتدیان، به ویژه نوجوانان است[نیازمند منبع].

Karel، Karel++ و Karel J. Robot زبان‌هایی هستند که برای مبتدیان هدف قرار می‌گیرند و برای کنترل یک ربات ساده در شهری متشکل از شبکه‌ای مستطیلی از خیابان‌ها استفاده می‌شوند. در حالی که Karel زبان خودش است، Karel++ نسخه ای از Karel است که در C++ پیاده سازی شده است، در حالی که Karel J. Robot نسخه ای از Karel است که در جاوا پیاده سازی شده است.

Kodu یک زبان ساده و کاملا مبتنی بر آیکون است. این پروژه از تحقیقات مایکروسافت به عنوان پروژه ای برای جلب توجه کودکان کوچکتر و به ویژه دختران برای لذت بردن از فناوری انکوبه شد. برنامه ها از صفحاتی تشکیل شده اند که به قوانین تقسیم می شوند که بیشتر به شرایط و اقدامات تقسیم می شوند. شرایط به سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان طور همزمان ارزیابی می شود. زبان Kodu به طور خاص برای توسعه بازی طراحی شده است و اولیه‌های تخصصی مشتق شده از سناریوهای بازی را ارائه می‌دهد. برنامه ها به صورت فیزیکی بیان می شوند و از مفاهیمی مانند بینایی، شنوایی و زمان برای کنترل رفتار شخصیت استفاده می کنند. ابزار Kodu به سه شکل موجود است: رایانه شخصی به صورت دانلود رایگان در فرم های بتا و آکادمیک عمومی، و به عنوان یک دانلود ارزان قیمت Xbox 360 Live.

لوگو یک زبان آموزشی برای کودکان است که در سال 1967 توسط Daniel G. Bobrow، Wally Feurzeig، Seymour Papert و Cynthia Solomon طراحی شده است. امروزه این زبان عمدتاً به دلیل استفاده از "گرافیک لاک پشت" به یاد می‌آید، که در آن دستورات برای حرکت و ترسیم، گرافیک خطی را یا روی صفحه یا با یک ربات کوچک به نام "لاک‌پشت" تولید می‌کنند. این زبان در ابتدا برای آموزش مفاهیم برنامه نویسی مرتبط با لیسپ طراحی شد و تنها بعداً برای فعال کردن چیزی که پیپرت آن را "استدلال ترکیبی بدن" نامید که در آن دانش آموزان می توانند حرکت سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان لاک پشت را درک کنند (و پیش بینی و استدلال کنند) با تصور اینکه در صورت انجام چه کاری انجام می دهند. لاک پشت

Lego Mindstorms مجموعه‌ای از مجموعه‌های لگو است که آجرهای قابل برنامه‌ریزی را با موتورهای الکتریکی، حسگرها، آجرهای لگو و قطعات Lego Technic (مانند چرخ دنده‌ها، محورها و تیرها) ترکیب می‌کند. طوفان های ذهنی از بلوک های حسگر قابل برنامه ریزی که در خط اسباب بازی های آموزشی استفاده می شوند، نشات می گیرند. اولین نسخه خرده فروشی Lego Mindstorms در سال 1998 منتشر شد و به عنوان سیستم اختراع روباتیک (RIS) به بازار عرضه شد. نسخه فعلی در سال 2006 با نام Lego Mindstorms NXT منتشر شد. طیف گسترده ای از زبان های برنامه نویسی برای Mindstorms از لوگو تا بیسیک گرفته تا مشتقات جاوا، اسمال تاک و سی استفاده می شود. سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان رویکرد Mindstorm به برنامه نویسی اکنون دارای سایت های فیزیکی اختصاصی به نام Computer Clubhouses است.

Mama یک زبان شی گرا آموزشی است که برای کمک به دانش آموزان جوان برای شروع برنامه نویسی با ارائه تمام عناصر زبان در زبان مادری دانش آموز طراحی شده است. زبان مادر به چندین زبان با پشتیبانی از جهت زبان LTR و RTL در دسترس است. یک نوع جدید از Mama در بالای محیط توسعه آلیس کارنگی ملون ساخته سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان شد که از برنامه نویسی اشیاء مرحله سه بعدی پشتیبانی می کند. این نوع جدید Mama برای کمک به دانش آموزان جوان طراحی شده است که با ساخت انیمیشن ها و بازی های سه بعدی برنامه نویسی کنند. سندی در مورد اصول برنامه ریزی آموزشی ملاحظات طراحی ماما را توضیح می دهد.[13]

RoboMind یک محیط برنامه نویسی آموزشی ساده است که سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان به مبتدیان امکان برنامه ریزی یک ربات را می دهد. تکنیک های برنامه نویسی محبوب و همچنین برخی از رباتیک و هوش مصنوعی را معرفی می کند. این ربات به زبان های عربی، چینی، هلندی، آلمانی، انگلیسی و سوئدی قابل برنامه ریزی است.

Scratch یک زبان گرافیکی مبتنی بر بلوک برای ایجاد داستان ها و بازی های متحرک است.

ضربه محکم و ناگهانی! یک زبان گرافیکی مبتنی بر بلوک منبع باز رایگان است که در جاوا اسکریپت پیاده سازی شده و در اصل از MIT's Scratch مشتق شده است. ضربه محکم و ناگهانی! توانایی سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ایجاد بلوک های جدید را اضافه می کند و دارای توابع درجه یک است که امکان استفاده از توابع ناشناس را فراهم می کند. این به طور فعال توسط UC Berkeley نگهداری می شود. منبع به طور کامل در GitHub میزبانی شده است.

Stagecast Creator یک سیستم برنامه نویسی بصری است که مبتنی بر برنامه نویسی با نمایش است. کاربران با حرکت دادن آیکون ها روی صفحه به سیستم نشان می دهند که چه کاری باید انجام دهد و قوانینی را برای اشیاء (شخصیت ها) ایجاد می کند. کاربران می توانند شبیه سازی های دو بعدی بر Programming teaching sites for children ای مدل سازی یک مفهوم، بازی های چند سطحی، داستان های تعاملی و غیره ایجاد کنند.

Stencyl یک برنامه نویس بصری و توسعه دهنده بازی است

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 156
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 4097
  • بازدید کلی : 8030
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی