loading...

برنامه نویسی php

بازدید : 27
پنجشنبه 12 بهمن 1402 زمان : 12:42

مواردی که در بخش‌های: «ریاضیات / فضا و هندسه / دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3مقدمه‌ای بر برنامه‌نویسی در چرخه‌های 2 و 313 (نمونه‌ها و نشانه‌های آموزشی پیرامون هندسه) "علم و فناوری / پیاده سازی آموزش شما / مواد و اشیاء فنی" (فعالیت های پیرامون ربات ها که شامل اهداف آموزشی "کشف و تعمیق مفهوم الگوریتم؛ یادگیری کدنویسی") است. و همچنین منابع آموزشی معلمان در مورد جنبه های بسیار فنی مانند "ذخیره سازی داده ها".

1.3 از سردرگمی ها و تفسیرهای نادرست که باید اجتناب شود

فناوری اطلاعات زمینه‌ای است که اغلب با برنامه‌های کاربردی آن دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 اشتباه گرفته می‌شود، به ویژه به این دلیل که همه از رسانه‌های فنی آن (کامپیوتر، تبلت، تلفن) و برنامه‌های کاربردی آن (ویرایشگرهای متن، جداول ادغام‌کننده فرمول‌های محاسبه، مرورگرهای اینترنتی، نرم‌افزار) استفاده می‌کنند. ویرایش عکس و غیره. .

هنگام تدریس علوم کامپیوتر و/یا تفکر محاسباتی، باید به موارد زیر توجه ویژه ای شود:

با آموزش استفاده از رایانه (یعنی معمولاً یادگیری استفاده از دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 صفحه کلید/موس و سیستم عاملی مانند ویندوز) یا استفاده از نرم افزارهای استاندارد (ویرایشگرهای متن و غیره) اشتباه نگیرید. این مهارت ها موضوع آموزش نوع B2i هستند (اکنون به "چارچوب مرجع مهارت های دیجیتال" مراجعه کنید).

با استفاده از IT برای تدریس اشتباه نگیرید (مثلا استفاده از نرم دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 افزار هندسه پویا برای آموزش ریاضی یا استفاده از IWB برای آموزش تاریخ). اگر چه، البته، ما می توانیم از علوم کامپیوتر برای آموزش علوم کامپیوتر استفاده کنیم، و این همان کاری است که ما هنگام استفاده از برنامه نویسی برای آموزش الگوریتم ها انجام می دهیم.

بنابراین، ما نباید آموزش علوم کامپیوتر را به یک سری از سطوح مهارت برای معلم مرتبط بدانیم که عبارتند از: سطح 1، من می دانم چگونه به دانش آموزان نحوه استفاده از رایانه را آموزش دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 دهم (به طور کلی، اتوماسیون اداری). سطح 2، من می دانم چگونه یک IWB، شبیه سازی های آموزشی، نرم افزار هندسه پویا و غیره را کار کنم. ; سطح 3، من می دانم چگونه علوم کامپیوتر تدریس کنم. تدریس علوم کامپیوتر ماهیت یکسانی ندارد و ربطی به استفاده آموزشی از منابع آموزشی کامپیوتری یا IWB ندارد، به جز اینکه ما از همان پشتیبانی استفاده می کنیم: کامپیوتر (اما از همان پشتیبانی یعنی تخته سیاه نیز برای آموزش استفاده می کنیم. ریاضی و فرانسه). آموزش علوم کامپیوتر بدون دانستن چیزی در مورد اتوماسیون اداری، IWB یا نرم افزار هندسه پویا کاملا امکان پذیر است (شما به مهارت ها نیاز دارید، اما نه).

به طور کلی تر، آموزش محاسبات و مهارت های زیربنایی دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 آن به طور ذاتی با استفاده از رایانه مرتبط نیست. به طور خاص، می‌توانیم الگوریتم‌ها را بدون رایانه انجام دهیم (محاسبات "unplugged" یا "unplugged")14. پیوند بین الگوریتمی و کامپیوتر به سادگی این است که یک کامپیوتر امکان اجرای ("اجرا") الگوریتم ها را پس از تبدیل به برنامه ها، یعنی به زبان برنامه نویسی قابل تفسیر توسط کامپیوتر، می دهد. بنابراین ساختن برنامه‌ها منجر به کار بر روی الگوریتم‌ها (فکر کردن، ساختن، تجزیه و تحلیل و غیره) می‌شود و علاوه بر این، امکان آزمایش (با اجرای برنامه) را فراهم می‌کند. این یک رویکرد نمونه اولیه است (و رویکردی که در مدرسه برای من بسیار مرتبط به نظر می رسد)، اما تنها روش ممکن نیست. برخی از بازیکنان (به ویژه "La main à la pâte" را ببینید) نیز به رویکرد "unplugged" اهمیت زیادی می دهند.

1.4 دیدگاه شخصی

پاسخ من به سؤال «چه چیزی باید در مدرسه ابتدایی آموزش داده دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3شود و چگونه» این است: مهارت‌هایی که ما آن را «تفکر محاسباتی» می‌نامیم، یعنی جنبه‌های مرتبط با حل مسئله، الگوریتم‌ها، منطق، انتزاع. با پرداختن به این مهارت ها از طریق تمرین ها یا پروژه هایی که شامل سایر رشته ها می شود. و احتمالاً از فرصت برای آشنا کردن دانش‌آموزان با جنبه‌های دیگر (نحوه کار کامپیوتر و غیره) در زمانی که فرصتی پیش آمد استفاده کنید. من این نکته را در بخش 4 بیان می کنم.

در پاسخ به این سوال که "آیا باید علوم کامپیوتر را در دبستان تدریس کنیم؟" "، دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 پاسخ من این است: "نمی دانم." می دانم که شدنی است. من فکر می کنم مربوط است. اما برای اینکه بدانیم آیا مرتبط است و چرا، باید مجموعه ای از کار علمی انجام دهیم: آیا دانش آموزان دبستانی قادر به درک مفاهیم درگیر هستند؟ آیا این بهترین سطح برای آموزش آنهاست؟ آیا این امکان را فراهم می‌کند که از طریق تمرین‌های چند رشته‌ای، دروس دیگر به روشی مرتبط تدریس شود (مثلاً برای دانش‌آموزان خاص مؤثرتر؟) آیا انتقال به حوزه‌های دیگر وجود دارد؟ و غیره. انجام اقدامات اکتشافی Download Scratch for Android, computer and phone and install Scratch 3در کلاس و/یا آزمایش های علمی 15 پاسخ به این سوالات را ممکن می سازد (توسط دوباره

مواردی که در بخش‌های: «ریاضیات / فضا و هندسه / دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3مقدمه‌ای بر برنامه‌نویسی در چرخه‌های 2 و 313 (نمونه‌ها و نشانه‌های آموزشی پیرامون هندسه) "علم و فناوری / پیاده سازی آموزش شما / مواد و اشیاء فنی" (فعالیت های پیرامون ربات ها که شامل اهداف آموزشی "کشف و تعمیق مفهوم الگوریتم؛ یادگیری کدنویسی") است. و همچنین منابع آموزشی معلمان در مورد جنبه های بسیار فنی مانند "ذخیره سازی داده ها".

1.3 از سردرگمی ها و تفسیرهای نادرست که باید اجتناب شود

فناوری اطلاعات زمینه‌ای است که اغلب با برنامه‌های کاربردی آن دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 اشتباه گرفته می‌شود، به ویژه به این دلیل که همه از رسانه‌های فنی آن (کامپیوتر، تبلت، تلفن) و برنامه‌های کاربردی آن (ویرایشگرهای متن، جداول ادغام‌کننده فرمول‌های محاسبه، مرورگرهای اینترنتی، نرم‌افزار) استفاده می‌کنند. ویرایش عکس و غیره. .

هنگام تدریس علوم کامپیوتر و/یا تفکر محاسباتی، باید به موارد زیر توجه ویژه ای شود:

با آموزش استفاده از رایانه (یعنی معمولاً یادگیری استفاده از دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 صفحه کلید/موس و سیستم عاملی مانند ویندوز) یا استفاده از نرم افزارهای استاندارد (ویرایشگرهای متن و غیره) اشتباه نگیرید. این مهارت ها موضوع آموزش نوع B2i هستند (اکنون به "چارچوب مرجع مهارت های دیجیتال" مراجعه کنید).

با استفاده از IT برای تدریس اشتباه نگیرید (مثلا استفاده از نرم دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 افزار هندسه پویا برای آموزش ریاضی یا استفاده از IWB برای آموزش تاریخ). اگر چه، البته، ما می توانیم از علوم کامپیوتر برای آموزش علوم کامپیوتر استفاده کنیم، و این همان کاری است که ما هنگام استفاده از برنامه نویسی برای آموزش الگوریتم ها انجام می دهیم.

بنابراین، ما نباید آموزش علوم کامپیوتر را به یک سری از سطوح مهارت برای معلم مرتبط بدانیم که عبارتند از: سطح 1، من می دانم چگونه به دانش آموزان نحوه استفاده از رایانه را آموزش دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 دهم (به طور کلی، اتوماسیون اداری). سطح 2، من می دانم چگونه یک IWB، شبیه سازی های آموزشی، نرم افزار هندسه پویا و غیره را کار کنم. ; سطح 3، من می دانم چگونه علوم کامپیوتر تدریس کنم. تدریس علوم کامپیوتر ماهیت یکسانی ندارد و ربطی به استفاده آموزشی از منابع آموزشی کامپیوتری یا IWB ندارد، به جز اینکه ما از همان پشتیبانی استفاده می کنیم: کامپیوتر (اما از همان پشتیبانی یعنی تخته سیاه نیز برای آموزش استفاده می کنیم. ریاضی و فرانسه). آموزش علوم کامپیوتر بدون دانستن چیزی در مورد اتوماسیون اداری، IWB یا نرم افزار هندسه پویا کاملا امکان پذیر است (شما به مهارت ها نیاز دارید، اما نه).

به طور کلی تر، آموزش محاسبات و مهارت های زیربنایی دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 آن به طور ذاتی با استفاده از رایانه مرتبط نیست. به طور خاص، می‌توانیم الگوریتم‌ها را بدون رایانه انجام دهیم (محاسبات "unplugged" یا "unplugged")14. پیوند بین الگوریتمی و کامپیوتر به سادگی این است که یک کامپیوتر امکان اجرای ("اجرا") الگوریتم ها را پس از تبدیل به برنامه ها، یعنی به زبان برنامه نویسی قابل تفسیر توسط کامپیوتر، می دهد. بنابراین ساختن برنامه‌ها منجر به کار بر روی الگوریتم‌ها (فکر کردن، ساختن، تجزیه و تحلیل و غیره) می‌شود و علاوه بر این، امکان آزمایش (با اجرای برنامه) را فراهم می‌کند. این یک رویکرد نمونه اولیه است (و رویکردی که در مدرسه برای من بسیار مرتبط به نظر می رسد)، اما تنها روش ممکن نیست. برخی از بازیکنان (به ویژه "La main à la pâte" را ببینید) نیز به رویکرد "unplugged" اهمیت زیادی می دهند.

1.4 دیدگاه شخصی

پاسخ من به سؤال «چه چیزی باید در مدرسه ابتدایی آموزش داده دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3شود و چگونه» این است: مهارت‌هایی که ما آن را «تفکر محاسباتی» می‌نامیم، یعنی جنبه‌های مرتبط با حل مسئله، الگوریتم‌ها، منطق، انتزاع. با پرداختن به این مهارت ها از طریق تمرین ها یا پروژه هایی که شامل سایر رشته ها می شود. و احتمالاً از فرصت برای آشنا کردن دانش‌آموزان با جنبه‌های دیگر (نحوه کار کامپیوتر و غیره) در زمانی که فرصتی پیش آمد استفاده کنید. من این نکته را در بخش 4 بیان می کنم.

در پاسخ به این سوال که "آیا باید علوم کامپیوتر را در دبستان تدریس کنیم؟" "، دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 پاسخ من این است: "نمی دانم." می دانم که شدنی است. من فکر می کنم مربوط است. اما برای اینکه بدانیم آیا مرتبط است و چرا، باید مجموعه ای از کار علمی انجام دهیم: آیا دانش آموزان دبستانی قادر به درک مفاهیم درگیر هستند؟ آیا این بهترین سطح برای آموزش آنهاست؟ آیا این امکان را فراهم می‌کند که از طریق تمرین‌های چند رشته‌ای، دروس دیگر به روشی مرتبط تدریس شود (مثلاً برای دانش‌آموزان خاص مؤثرتر؟) آیا انتقال به حوزه‌های دیگر وجود دارد؟ و غیره. انجام اقدامات اکتشافی Download Scratch for Android, computer and phone and install Scratch 3در کلاس و/یا آزمایش های علمی 15 پاسخ به این سوالات را ممکن می سازد (توسط دوباره

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 64
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 195
  • بازدید سال : 1845
  • بازدید کلی : 5778
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی