loading...

برنامه نویسی php

بازدید : 20
جمعه 25 اسفند 1402 زمان : 10:49

این کد از دو تابع تشکیل شده است، فقط اولی از تفاوت اسکرچ پایتون دانش آموزان انتظار می رود، دومی اجازه می دهد

روزنه ای به سوی سه گانه فیثاغورثی:

• تابع تست پارامتر a; b و c که این سه هستند

طول مثلث مورد آزمایش

پارامترها در لیست li درج می شوند که به آنها اجازه می دهد

با تابع li.sort() ترتیب به ترتیب افزایش دهید.

دو گزینه برای بازگشت به کاربر: یا با یک پیام

متن یا با بازگشتی به شکل درست/نادرست بولی.

این گزینه دوم امکان سرمایه گذاری تفاوت اسکرچ پایتون مجدد عملکرد را فراهم می کند

در تابع زیر تست کنید

• تابع سه گانه پارامترهای a و n_rep که هستند

به ترتیب طول شروع و میزان مورد آزمایش.

بنابراین، از یک مقدار تعیین شده (طول)، همه سه برابر می شوند

اعداد صحیح از (a؛ a؛ a) تا (a؛ a+n_rep؛ a+n_rep) آزمایش می شوند.

اسکریپت در اولین مقدار یافت شده متوقف می شود یا نشان می دهد که وجود ن

حالت عملیاتی

هنگامی که اسکریپت اجرا شد، باید کلید [var]: هر دو را فشار دهید

توابع تعریف شده در اسکریپت ظاهر می شوند: تست و سه گانه.

با استفاده از فلش های جهت، بای تفاوت اسکرچ پایتون د تابع تست را انتخاب کنید،

با Ok اعتبار سنجی کنید، سپس سه طول آموزش برنامه نویسی نوجوانان مثلث را برای آزمایش اضافه کنید

جدا کردن پارامترها با کاما

پسوندهای احتمالی

در اینجا چند ایده برای سریعترین دانش آموزان یا کسانی که می خواهند کار را گسترش دهند وجود دارد:

• برنامه ای ایجاد کنید که به شما امکان می دهد مشخص کنید که در کدام نقطه مثلث قائم الزاویه است.

• ایجاد یک الگوریتم مرتب سازی.

• تعیین یک سه گانه فیثاغورثی از یک تفاوت اسکرچ پایتون عدد و یک مقدار (نسخه سه گانه).

• اندازه زوایای مثلث قائم الزاویه را تعیین کنید.

پیکسابای

خلاصه: این یک کار مشترک است تفاوت اسکرچ پایتون که در آن دانش آموزان به دنبال یافتن مکان هستند

صندوقچه های گنج ممکن ترجیحاً برگه قبلی بر عکس انجام شود

قضیه فیثاغورس.

کلیدواژه: کتابخانه ریاضی; قضیه فیثاغورس

مهارت های هدفمند

جستجو: «مشاهده کنید، در یک رویکرد شرکت کنید، آزمایش کنید، احتمالاً با استفاده از ابزار

نرم افزار".

مدل سازی: "استفاده، درک، توسعه یک شبیه سازی دیجیتال".

Represent: "حرکت از یک حالت نمایش به حالت دیگر"

محاسبه کنید: "الگوریتم های ساده را پیاده سازی کنید".

وضعیت تحریک کننده

دزد دریایی ماتورین گنج ها را پنهان تفاوت اسکرچ پایتون کرد و دستورالعمل ها را به جا گذاشت

عجیب است پیدا کردن آنها

در یک بیابان مسطح بزرگ، گنجینه هایی را طبق الف پنهان کرد

روش بسیار دقیق:

"از نقطه شروع سیاه و سفید در نقشه روبرو، شما باید انجام دهید

دقیقاً 171 قدم به سمت شمال، سپس تعدادی کامل قدم بردارید

به سمت شرق حداقل برابر با 171 پله است. اگر امکان بازگشت به اصل مطلب وجود دارد

نقطه شروع با تعداد کاملی از تفاوت اسکرچ پایتون مراحل، سپس شما باید حفاری! »

مشکل ساز

همه مکان های گنج چیست؟

57

• با کلاس: مسئله قبلی را مطرح کنید Scratch Python difference و اطمینان حاصل کنید که همه گروه ها متوجه شده اند

با استفاده از قضیه فیثاغورث برای این فعالیت. این را می توان با استفاده از آن تسهیل کرد

پیش نیاز برگه قبلی

این کد از دو تابع تشکیل شده است، فقط اولی از تفاوت اسکرچ پایتون دانش آموزان انتظار می رود، دومی اجازه می دهد

روزنه ای به سوی سه گانه فیثاغورثی:

• تابع تست پارامتر a; b و c که این سه هستند

طول مثلث مورد آزمایش

پارامترها در لیست li درج می شوند که به آنها اجازه می دهد

با تابع li.sort() ترتیب به ترتیب افزایش دهید.

دو گزینه برای بازگشت به کاربر: یا با یک پیام

متن یا با بازگشتی به شکل درست/نادرست بولی.

این گزینه دوم امکان سرمایه گذاری تفاوت اسکرچ پایتون مجدد عملکرد را فراهم می کند

در تابع زیر تست کنید

• تابع سه گانه پارامترهای a و n_rep که هستند

به ترتیب طول شروع و میزان مورد آزمایش.

بنابراین، از یک مقدار تعیین شده (طول)، همه سه برابر می شوند

اعداد صحیح از (a؛ a؛ a) تا (a؛ a+n_rep؛ a+n_rep) آزمایش می شوند.

اسکریپت در اولین مقدار یافت شده متوقف می شود یا نشان می دهد که وجود ن

حالت عملیاتی

هنگامی که اسکریپت اجرا شد، باید کلید [var]: هر دو را فشار دهید

توابع تعریف شده در اسکریپت ظاهر می شوند: تست و سه گانه.

با استفاده از فلش های جهت، بای تفاوت اسکرچ پایتون د تابع تست را انتخاب کنید،

با Ok اعتبار سنجی کنید، سپس سه طول آموزش برنامه نویسی نوجوانان مثلث را برای آزمایش اضافه کنید

جدا کردن پارامترها با کاما

پسوندهای احتمالی

در اینجا چند ایده برای سریعترین دانش آموزان یا کسانی که می خواهند کار را گسترش دهند وجود دارد:

• برنامه ای ایجاد کنید که به شما امکان می دهد مشخص کنید که در کدام نقطه مثلث قائم الزاویه است.

• ایجاد یک الگوریتم مرتب سازی.

• تعیین یک سه گانه فیثاغورثی از یک تفاوت اسکرچ پایتون عدد و یک مقدار (نسخه سه گانه).

• اندازه زوایای مثلث قائم الزاویه را تعیین کنید.

پیکسابای

خلاصه: این یک کار مشترک است تفاوت اسکرچ پایتون که در آن دانش آموزان به دنبال یافتن مکان هستند

صندوقچه های گنج ممکن ترجیحاً برگه قبلی بر عکس انجام شود

قضیه فیثاغورس.

کلیدواژه: کتابخانه ریاضی; قضیه فیثاغورس

مهارت های هدفمند

جستجو: «مشاهده کنید، در یک رویکرد شرکت کنید، آزمایش کنید، احتمالاً با استفاده از ابزار

نرم افزار".

مدل سازی: "استفاده، درک، توسعه یک شبیه سازی دیجیتال".

Represent: "حرکت از یک حالت نمایش به حالت دیگر"

محاسبه کنید: "الگوریتم های ساده را پیاده سازی کنید".

وضعیت تحریک کننده

دزد دریایی ماتورین گنج ها را پنهان تفاوت اسکرچ پایتون کرد و دستورالعمل ها را به جا گذاشت

عجیب است پیدا کردن آنها

در یک بیابان مسطح بزرگ، گنجینه هایی را طبق الف پنهان کرد

روش بسیار دقیق:

"از نقطه شروع سیاه و سفید در نقشه روبرو، شما باید انجام دهید

دقیقاً 171 قدم به سمت شمال، سپس تعدادی کامل قدم بردارید

به سمت شرق حداقل برابر با 171 پله است. اگر امکان بازگشت به اصل مطلب وجود دارد

نقطه شروع با تعداد کاملی از تفاوت اسکرچ پایتون مراحل، سپس شما باید حفاری! »

مشکل ساز

همه مکان های گنج چیست؟

57

• با کلاس: مسئله قبلی را مطرح کنید Scratch Python difference و اطمینان حاصل کنید که همه گروه ها متوجه شده اند

با استفاده از قضیه فیثاغورث برای این فعالیت. این را می توان با استفاده از آن تسهیل کرد

پیش نیاز برگه قبلی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 383
  • بازدید سال : 1611
  • بازدید کلی : 5544
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی