scratch
زبان برنامه نویسی Scratch در حال حاضر در برنامه اسکرچ رتبه 13 در شاخص TIOBE قرار دارد. این بدان معناست که محبوبتر از Rust یا Ruby است. من کدنویسی را شروع کردم (آیا «نوشتن» یا «کلیک کردن» در نظر گرفته میشود؟) در Scratch به همان دلیلی که هر بزرگسالی شروع به یادگیری Scratch میکند: بچههای من با آن شروع کردند.
Scratch رتبه 13 را در TIOBE: محبوب تر و Rust and Ruby دارد
بدیهی است که بچه ها از من برای انجام کارها با اسکرچ کمک می برنامه اسکرچ خواهند. بنابراین مجبور شدم آن را یاد بگیرم. هنگامی که آنها برنامه های Scratch خود را انجام دادند، مطمئناً می خواستند آنها را با جهان به اشتراک بگذارند. آن زمان بود که متوجه شدم Scratch برای توسعه سریع برنامه و وب چقدر شگفت انگیز است.
ساختن با اسکرچ بسیار سریع است
Scratch توسط MIT در درجه اول برای آموزش و یادگیری برنامه اسکرچ نحوه برنامه نویسی اختراع شد. گروه مادام العمر مهدکودک آزمایشگاه رسانه MIT، به رهبری پروفسور رسنیک، Scratch را اختراع کرد. می توانید Scratch و همه منابع را در پیدا کنید.
قبل از اینکه بتوانم به بچه هایم در مورد اسکرچ کمک کنم، البته باید خودم برنامه اسکرچ آن را یاد می گرفتم. با بیش از 25 سال تجربه در برنامه نویسی، من هنوز می ترسیدم زیرا هرگز نمی دانید چه انتظاری دارید. در زمان من، ما برنامه نویسی را متفاوت از بچه های امروزی یاد گرفتیم. به عنوان یک بزرگسال با تجربه برنامه نویسی، Scratch را بدون هیچ منبعی یاد گرفتم. در کل 15 دقیقه طول کشید تا اسکرچ را یاد بگیرم.
Scratch یک زبان برنامه نویسی نوشته شده نیست، بلکه کلیک شده است
اولین برنامه جدی Scratch من یک بازی بود: "Apollo 11: Landing on the Moon". این یک بازی دو بعدی ساده است که از شما میخواهد فرودگر ماه را با دقت در دهانهای روی ماه فرود بیاورید. حدود 3 ساعت طول کشید تا آن را کدنویسی کنم و بسیار از آن لذت بردم. من با هیچ ویژگی عجیب و غریبی برخورد برنامه اسکرچ نکردم زیرا Scratch آنقدر ساده و سرراست است که هر برنامه نویسی بلافاصله متوجه می شود که چگونه شبی برنامه نویسی کودکان ه ویژگی های زبان برنامه نویسی در بلوک های کوچک زیبا و رویکردهای کمی متفاوت از C، Go یا جاوا اسکریپت است.
بازی مرورگر موبایل My Apollo 11 landing — نوشته شده در اسکرچ
با رویدادها و پیامرسانی در Scratch حتی میتوانید اجرای ناهمزمان را انجام دهید برنامه اسکرچ که برای چنین زبان برنامهنویسی جذابی کاملاً شگفتانگیز است. تمرکز روی رابط کاربری و گرافیک، که بیشترین انگیزه را برای زبان آموزان جوان دارد، به Scratch برتری رقابتی نسبت به اکثر زبان های برنامه نویسی می دهد. اگر میخواهید یک رابط کاربری متحرک یا یک بازی با انیمیشن، گرافیک و صدا بسازید، Scratch یکی از بهترین انتخابهای موجود است.
استقرار برنامه های Scratch
وقتی بچههای من میخواستند برنامههای Scratch خود را با پدربزرگ و مادربزرگشان به اشتراک بگذارند، مطمئناً نمیتوانستند فایلهای Scratch را به اطراف بفرستند. آنها میخواستند م برنامه اسکرچ ادرم، مادربزرگشان، بازیهایشان را روی آیپد خود انجام دهد. آن زمان بود که اسکراچ کاملاً ذهن من را به هم ریخت.
جوانترین من یک بازی داشاند میسازد که در آن بطریها را جمعآوری میکند و باید از کلاغ دوری کند
جستجوی زیادی برای یافتن بستهکننده TurboWarp لازم نیست. TurboWarp به شما امکان می دهد فایل Scratch خود را در یک فایل HTML بسته بندی کنید که سپس می توانید هر کجا که می خواهید میزبانی کنید. من با بچههایم TurboWarp میکردم تا برنامهشان را به عنوان یک فایل HTML بستهبندی کنیم و
Scratch program سپس آن را در صفحات Github خود میزبانی کنیم. برای اینکه بتوانیم آن
scratch
زبان برنامه نویسی Scratch در حال حاضر در برنامه اسکرچ رتبه 13 در شاخص TIOBE قرار دارد. این بدان معناست که محبوبتر از Rust یا Ruby است. من کدنویسی را شروع کردم (آیا «نوشتن» یا «کلیک کردن» در نظر گرفته میشود؟) در Scratch به همان دلیلی که هر بزرگسالی شروع به یادگیری Scratch میکند: بچههای من با آن شروع کردند.
Scratch رتبه 13 را در TIOBE: محبوب تر و Rust and Ruby دارد
بدیهی است که بچه ها از من برای انجام کارها با اسکرچ کمک می برنامه اسکرچ خواهند. بنابراین مجبور شدم آن را یاد بگیرم. هنگامی که آنها برنامه های Scratch خود را انجام دادند، مطمئناً می خواستند آنها را با جهان به اشتراک بگذارند. آن زمان بود که متوجه شدم Scratch برای توسعه سریع برنامه و وب چقدر شگفت انگیز است.
ساختن با اسکرچ بسیار سریع است
Scratch توسط MIT در درجه اول برای آموزش و یادگیری برنامه اسکرچ نحوه برنامه نویسی اختراع شد. گروه مادام العمر مهدکودک آزمایشگاه رسانه MIT، به رهبری پروفسور رسنیک، Scratch را اختراع کرد. می توانید Scratch و همه منابع را در پیدا کنید.
قبل از اینکه بتوانم به بچه هایم در مورد اسکرچ کمک کنم، البته باید خودم برنامه اسکرچ آن را یاد می گرفتم. با بیش از 25 سال تجربه در برنامه نویسی، من هنوز می ترسیدم زیرا هرگز نمی دانید چه انتظاری دارید. در زمان من، ما برنامه نویسی را متفاوت از بچه های امروزی یاد گرفتیم. به عنوان یک بزرگسال با تجربه برنامه نویسی، Scratch را بدون هیچ منبعی یاد گرفتم. در کل 15 دقیقه طول کشید تا اسکرچ را یاد بگیرم.
Scratch یک زبان برنامه نویسی نوشته شده نیست، بلکه کلیک شده است
اولین برنامه جدی Scratch من یک بازی بود: "Apollo 11: Landing on the Moon". این یک بازی دو بعدی ساده است که از شما میخواهد فرودگر ماه را با دقت در دهانهای روی ماه فرود بیاورید. حدود 3 ساعت طول کشید تا آن را کدنویسی کنم و بسیار از آن لذت بردم. من با هیچ ویژگی عجیب و غریبی برخورد برنامه اسکرچ نکردم زیرا Scratch آنقدر ساده و سرراست است که هر برنامه نویسی بلافاصله متوجه می شود که چگونه شبی برنامه نویسی کودکان ه ویژگی های زبان برنامه نویسی در بلوک های کوچک زیبا و رویکردهای کمی متفاوت از C، Go یا جاوا اسکریپت است.
بازی مرورگر موبایل My Apollo 11 landing — نوشته شده در اسکرچ
با رویدادها و پیامرسانی در Scratch حتی میتوانید اجرای ناهمزمان را انجام دهید برنامه اسکرچ که برای چنین زبان برنامهنویسی جذابی کاملاً شگفتانگیز است. تمرکز روی رابط کاربری و گرافیک، که بیشترین انگیزه را برای زبان آموزان جوان دارد، به Scratch برتری رقابتی نسبت به اکثر زبان های برنامه نویسی می دهد. اگر میخواهید یک رابط کاربری متحرک یا یک بازی با انیمیشن، گرافیک و صدا بسازید، Scratch یکی از بهترین انتخابهای موجود است.
استقرار برنامه های Scratch
وقتی بچههای من میخواستند برنامههای Scratch خود را با پدربزرگ و مادربزرگشان به اشتراک بگذارند، مطمئناً نمیتوانستند فایلهای Scratch را به اطراف بفرستند. آنها میخواستند م برنامه اسکرچ ادرم، مادربزرگشان، بازیهایشان را روی آیپد خود انجام دهد. آن زمان بود که اسکراچ کاملاً ذهن من را به هم ریخت.
جوانترین من یک بازی داشاند میسازد که در آن بطریها را جمعآوری میکند و باید از کلاغ دوری کند
جستجوی زیادی برای یافتن بستهکننده TurboWarp لازم نیست. TurboWarp به شما امکان می دهد فایل Scratch خود را در یک فایل HTML بسته بندی کنید که سپس می توانید هر کجا که می خواهید میزبانی کنید. من با بچههایم TurboWarp میکردم تا برنامهشان را به عنوان یک فایل HTML بستهبندی کنیم و
Scratch program سپس آن را در صفحات Github خود میزبانی کنیم. برای اینکه بتوانیم آن