loading...

برنامه نویسی php

بازدید : 29
چهارشنبه 27 ارديبهشت 1402 زمان : 19:52

من فکر می کنم پاسخ به سوال آسان است کلاس های تابستانی . بچه‌ها از یادگیری چیزهای جدید لذت می‌برند، مخصوصاً زمانی که به دنیایی که در آن زندگی می‌کنند مربوط باشد. و رسانه های دیجیتال به سادگی بخشی از آن هستند. من بارها و بارها در کمپ های کامپیوتری، شور و خلاقیتی را تجربه می کنم که دختران و پسران با آن بازی ها و برنامه های خود را توسعه می دهند. شرکت کنندگان به این فکر می کنند که چگونه برنامه ای را که می خواهند ایجاد کنند تقسیم بندی کنند و چگونه می توانند به این مراحل فرعی دست یابند. البته این تکنیک به کارهای دیگر نیز کمک می کند.

اما مطمئناً هیچ کودک دبستانی فرمول های انتزاعی را نمی آموزد.

اینجاست که Scratch وارد می شود. Scratch یک محیط برنامه نویسی تصویری است که در آن کاربر روی قطعات پیش ساخته کد روی هم کلیک می کند. این بلوک‌های به اصطلاح به وضوح برچسب‌گذاری شده‌اند: «هنگامی که روی پرچم کلیک می‌شود»، «هنگامی پخش کن» و «سلام بگو! به Scratch خوش آمدید. به مدت 2 ثانیه ". اگر این بلوک ها در کنار هم قرار گیرند، به محض اینکه روی پرچم کلیک می شود و شکل می گوید "سلام! کلاس های تابستانی به Scratch خوش آمدید. ” برای دو ثانیه. به همین سادگی!

به طور کلی، Scratch برای استفاده بسیار آسان است و ساختار خوبی دارد. پس از فراخوانی صفحه یا برنامه کامپیوتری، دکمه "Develop" به ناحیه برنامه نویسی منتهی می شود. (متاسفانه Scratch به عنوان یک برنامه برای دستگاه های تلفن همراه در دسترس نیست. در عوض، برنامه ScratchJr برای کودکان از سن پنج سالگی وجود دارد.) در ابتدا به مبتدیان برنامه نویسی یک آموزش کوچک ارائه می شود. در اینجا مجددا با نحوه عملکرد سایت آشنا می شوید.

مقدمه ای بر کلاس های تابستانی اسکرچ

مقدمه های بیشتری در زیر آموزش وجود دارد. اینها به تدریج بلوک های برنامه نویسی مختلفی را معرفی می کنند. در یکی از ویدیوها می توان نام خود را متحرک کرد و در دیگری یک بازی پنگ برنامه ریزی کرد. متأسفانه، این آموزش ها به طور مداوم ترجمه نمی شوند. بلوک ها دارای نام انگلیسی هستند و فقط انگلیسی صحبت می شود. اگرچه زیرنویس‌های آلمانی وجود دارد، هنوز هم می‌تواند برای مدت کوتاهی Scratch را به انگلیسی تغییر دهد. اکنون بلوک های موجود در آموزش و بلوک هایی که به دنبال آن هستید دارای برچسب یکسانی هستند. فیلم های مقدماتی آنقدر خوب نشان داده شده اند که معمولاً نیازی به متن توضیحی نیست.

محیط برنامه نویسی

ساختار محیط برنامه نویسی به شرح زیر است: بلوک های برنامه نویسی کلاس های تابستانی به دسته هایی در سمت چپ گروه بندی می شوند. برای مثال، هر چیزی که فیگور را حرکت می دهد، در زیر حرکت جمع می شود. علاوه بر این، تمام دستورات مربوط به یک رنگ هستند. برای مثال بلوک های حرکتی آبی هستند. این قطعه کد به وسط کشیده می شود - به منطقه برنامه نویسی. اگر آنها را به یکدیگر نزدیک کنید، به طور خودکار متصل می شوند. در سمت راست یک پنجره کوچک وجود دارد که برنامه در آن اجرا می شود. در مثال با اسب آبی در تصویر (زیر)، اسب آبی در آنجا ظاهر می شود، پس از به صدا درآمدن صدای تشویق، سلام می کند و حرکت می کند. در زیر آن منطقه ای وجود دارد که می توان چهره های مختلف را انتخاب کرد.

نیازی به ثبت نام با اسکرچ نیست. برنامه ها را می توان در رایانه شخصی خود ذخیره کرد. برنامه های سایر کاربران نیز همه قابل مشاهده است. اگر قرار است برنامه خودتان برای دیگران منتشر شود، یا اگر قرار است بازی در دستگاه دیگری اصلاح شود، ثبت نام رایگان لازم است.

Scratch به عنوان پایه ای برای محیط های برنامه نویسی دیگر

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری است زیرا متنی نیست که باید نوشته شود، بلکه بلوک های تصویری هستند که باید به یکدیگر متصل شوند. این نوع برنامه نویسی را می توان در محیط های دیگر نیز یافت. به عنوان مثال، App Inventor از گوگل وجود دارد که در آن برنامه نویسان می توانند برنامه های خود را برای گوشی های هوشمند اندرویدی توسعه دهند. بنابراین اگر می توانید Scratch را کلاس تابستانی مدیریت کنید، می توانید این دانش را به محیط های دیگر منتقل کنید.

خراش برای کودکان بزرگتر یا نوجوانان

من فکر می کنم پاسخ به سوال آسان است کلاس های تابستانی . بچه‌ها از یادگیری چیزهای جدید لذت می‌برند، مخصوصاً زمانی که به دنیایی که در آن زندگی می‌کنند مربوط باشد. و رسانه های دیجیتال به سادگی بخشی از آن هستند. من بارها و بارها در کمپ های کامپیوتری، شور و خلاقیتی را تجربه می کنم که دختران و پسران با آن بازی ها و برنامه های خود را توسعه می دهند. شرکت کنندگان به این فکر می کنند که چگونه برنامه ای را که می خواهند ایجاد کنند تقسیم بندی کنند و چگونه می توانند به این مراحل فرعی دست یابند. البته این تکنیک به کارهای دیگر نیز کمک می کند.

اما مطمئناً هیچ کودک دبستانی فرمول های انتزاعی را نمی آموزد.

اینجاست که Scratch وارد می شود. Scratch یک محیط برنامه نویسی تصویری است که در آن کاربر روی قطعات پیش ساخته کد روی هم کلیک می کند. این بلوک‌های به اصطلاح به وضوح برچسب‌گذاری شده‌اند: «هنگامی که روی پرچم کلیک می‌شود»، «هنگامی پخش کن» و «سلام بگو! به Scratch خوش آمدید. به مدت 2 ثانیه ". اگر این بلوک ها در کنار هم قرار گیرند، به محض اینکه روی پرچم کلیک می شود و شکل می گوید "سلام! کلاس های تابستانی به Scratch خوش آمدید. ” برای دو ثانیه. به همین سادگی!

به طور کلی، Scratch برای استفاده بسیار آسان است و ساختار خوبی دارد. پس از فراخوانی صفحه یا برنامه کامپیوتری، دکمه "Develop" به ناحیه برنامه نویسی منتهی می شود. (متاسفانه Scratch به عنوان یک برنامه برای دستگاه های تلفن همراه در دسترس نیست. در عوض، برنامه ScratchJr برای کودکان از سن پنج سالگی وجود دارد.) در ابتدا به مبتدیان برنامه نویسی یک آموزش کوچک ارائه می شود. در اینجا مجددا با نحوه عملکرد سایت آشنا می شوید.

مقدمه ای بر کلاس های تابستانی اسکرچ

مقدمه های بیشتری در زیر آموزش وجود دارد. اینها به تدریج بلوک های برنامه نویسی مختلفی را معرفی می کنند. در یکی از ویدیوها می توان نام خود را متحرک کرد و در دیگری یک بازی پنگ برنامه ریزی کرد. متأسفانه، این آموزش ها به طور مداوم ترجمه نمی شوند. بلوک ها دارای نام انگلیسی هستند و فقط انگلیسی صحبت می شود. اگرچه زیرنویس‌های آلمانی وجود دارد، هنوز هم می‌تواند برای مدت کوتاهی Scratch را به انگلیسی تغییر دهد. اکنون بلوک های موجود در آموزش و بلوک هایی که به دنبال آن هستید دارای برچسب یکسانی هستند. فیلم های مقدماتی آنقدر خوب نشان داده شده اند که معمولاً نیازی به متن توضیحی نیست.

محیط برنامه نویسی

ساختار محیط برنامه نویسی به شرح زیر است: بلوک های برنامه نویسی کلاس های تابستانی به دسته هایی در سمت چپ گروه بندی می شوند. برای مثال، هر چیزی که فیگور را حرکت می دهد، در زیر حرکت جمع می شود. علاوه بر این، تمام دستورات مربوط به یک رنگ هستند. برای مثال بلوک های حرکتی آبی هستند. این قطعه کد به وسط کشیده می شود - به منطقه برنامه نویسی. اگر آنها را به یکدیگر نزدیک کنید، به طور خودکار متصل می شوند. در سمت راست یک پنجره کوچک وجود دارد که برنامه در آن اجرا می شود. در مثال با اسب آبی در تصویر (زیر)، اسب آبی در آنجا ظاهر می شود، پس از به صدا درآمدن صدای تشویق، سلام می کند و حرکت می کند. در زیر آن منطقه ای وجود دارد که می توان چهره های مختلف را انتخاب کرد.

نیازی به ثبت نام با اسکرچ نیست. برنامه ها را می توان در رایانه شخصی خود ذخیره کرد. برنامه های سایر کاربران نیز همه قابل مشاهده است. اگر قرار است برنامه خودتان برای دیگران منتشر شود، یا اگر قرار است بازی در دستگاه دیگری اصلاح شود، ثبت نام رایگان لازم است.

Scratch به عنوان پایه ای برای محیط های برنامه نویسی دیگر

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری است زیرا متنی نیست که باید نوشته شود، بلکه بلوک های تصویری هستند که باید به یکدیگر متصل شوند. این نوع برنامه نویسی را می توان در محیط های دیگر نیز یافت. به عنوان مثال، App Inventor از گوگل وجود دارد که در آن برنامه نویسان می توانند برنامه های خود را برای گوشی های هوشمند اندرویدی توسعه دهند. بنابراین اگر می توانید Scratch را کلاس تابستانی مدیریت کنید، می توانید این دانش را به محیط های دیگر منتقل کنید.

خراش برای کودکان بزرگتر یا نوجوانان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 376
  • بازدید سال : 1604
  • بازدید کلی : 5537
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی